Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Inspektor ds. zamówień publicznych

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
3/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
Starostwo Powiatowe w Rypinie
Wydział:
stanowisko samodzielne
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Rypinie
Stanowisko:
Inspektor ds. zamówień publicznych
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
14-02-2025
Termin składania dokumentów:
28-02-2025
Sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście
w biurze podawczym (parter) Starostwa lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. zamówień publicznych konkurs nr 3/2025 – w terminie do dnia 28 lutego 2025 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe lub średnie – stosownie do opisu stanowiska (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia)
a) w przypadku wykształcenia wyższego – min. 3-letni staż pracy,
b) w przypadku wykształcenia średniego – min. 5-letni staż pracy,
2) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publiczny,
b) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
c) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w zakresie wymaganym przez ustawę Prawo zamówień publicznych;
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
e) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
2) ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z przeprowadzaniem postępowań z zakresu zamówień publicznych;
4) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej;
5) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego oraz obsługi urządzeń biurowych, systemu informacji prawnej;
6) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem pracy komisji przetargowych, w tym:
a) weryfikacja wniosków o wszczęcie postępowania składanych przez pracowników merytorycznych urzędu, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości wyboru trybów zamówień, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert,
b) opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,
c) opracowywanie projektów umów,
d) opracowywanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,
e) opracowywanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, platformie zakupowej:
- ogłoszeń o zamówieniu,
- ogłoszeń o zamiarze zawarcia umowy,
- ogłoszeń o wyniku postępowania,
- ogłoszeń o konkursie,
- ogłoszeń o wynikach konkursu,
- ogłoszeń o zmianie umowy,
- ogłoszeń o wykonaniu umowy,
- ogłoszeń o zmianie ogłoszenia,
f) prowadzenie rejestru postępowań przetargowych,
g) sporządzanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartość równiej lub przekraczającej 130 000 złotych netto,
h) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
2) przygotowywanie uchwał zarządu powiatu w zakresie powoływania komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań z zakresu zamówień publicznych,
3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wadium w postępowaniach przetargowych,
4) współdziałanie z innymi pracownikami urzędu oraz obsługą prawną w sprawach związanych z procedurami zamówień publicznych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
.
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFogłoszenie skan.pdf (1,03MB)
PDFkonkurs- inspektor ds. zamówień publicznych.pdf (117,52KB)
ODTKlauzula Informacyjna.odt (8,49KB)
DOCKwestionariusz_kandydata_.doc (32,50KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego