Inspektor ds. zamówień publicznych
w biurze podawczym (parter) Starostwa lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. zamówień publicznych konkurs nr 3/2025 – w terminie do dnia 28 lutego 2025 roku.
a) w przypadku wykształcenia wyższego – min. 3-letni staż pracy,
b) w przypadku wykształcenia średniego – min. 5-letni staż pracy,
2) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publiczny,
b) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
c) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w zakresie wymaganym przez ustawę Prawo zamówień publicznych;
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
e) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
2) ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z przeprowadzaniem postępowań z zakresu zamówień publicznych;
4) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej;
5) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego oraz obsługi urządzeń biurowych, systemu informacji prawnej;
6) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres.
a) weryfikacja wniosków o wszczęcie postępowania składanych przez pracowników merytorycznych urzędu, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości wyboru trybów zamówień, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert,
b) opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,
c) opracowywanie projektów umów,
d) opracowywanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,
e) opracowywanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, platformie zakupowej:
- ogłoszeń o zamówieniu,
- ogłoszeń o zamiarze zawarcia umowy,
- ogłoszeń o wyniku postępowania,
- ogłoszeń o konkursie,
- ogłoszeń o wynikach konkursu,
- ogłoszeń o zmianie umowy,
- ogłoszeń o wykonaniu umowy,
- ogłoszeń o zmianie ogłoszenia,
f) prowadzenie rejestru postępowań przetargowych,
g) sporządzanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartość równiej lub przekraczającej 130 000 złotych netto,
h) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
2) przygotowywanie uchwał zarządu powiatu w zakresie powoływania komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań z zakresu zamówień publicznych,
3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wadium w postępowaniach przetargowych,
4) współdziałanie z innymi pracownikami urzędu oraz obsługą prawną w sprawach związanych z procedurami zamówień publicznych.
ogłoszenie skan.pdf (1,03MB)
konkurs- inspektor ds. zamówień publicznych.pdf (117,52KB)
Klauzula Informacyjna.odt (8,49KB)
Kwestionariusz_kandydata_.doc (32,50KB)