Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Kierownik w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
6/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
Starostwo Powiatowe w Rypinie
Wydział:
Spraw Społecznych i Gospodarczych
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Rypinie
Stanowisko:
Kierownik
Wymiar etatu:
Pełny
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
05-07-2024
Termin składania dokumentów:
18-07-2024
Sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście
w biurze podawczym (parter) Starostwa lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Rypinie,
ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych –w terminie do dnia 18 lipca 2024
roku.

W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w
Rypinie. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do
Starostwa Powiatowego w Rypinie.
Miejsce składania dokumentów:
Starostwo Powiatowe w Rypinie
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) minimum 5-letni staż pracy;
3) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w instytucji samorządowej lub administracji publicznej;
2) wykształcenie z zakresu Prawa zamówień publicznych;
3) doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań przetargowych;
4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw;
5) obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
6) dyspozycyjność;
7) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
8) umiejętność opanowania w sytuacjach konfliktowych;
9) posiadanie prawa jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Rypinie, w tym:
a) podejmowanie czynności w zakresie utrzymania budynków w należytym stanie technicznym, zgodnie z przepisami prawa,
b) zlecanie i nadzorowanie przeglądów urządzeń i instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie,
c) zlecanie i nadzorowanie bieżących remontów i napraw w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie;
2) prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem taboru samochodowego Starostwa Powiatowego;
3) prowadzenie spraw związanych z zakupem wyposażenia Starostwa i utrzymania
go w należytym stanie technicznym;
4) koordynowanie zadań w zakresie obsługi informatycznej, zabezpieczenia
łączności telefonicznej, internetowej i alarmowej w Starostwie Powiatowym w
Rypinie;
5) koordynowanie działań w zakresie obiegu korespondencji w Starostwie
Powiatowym w Rypinie;
6) koordynowanie czynności z zakresu przygotowania wspólnego postępowania
przetargowego na zakup energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych
Powiatu Rypińskiego, obsługa w zakresie reklamacji dot. przedmiotowego
postępowania, sporządzanie sprawozdań i raportów ze zużycia energii
elektrycznej przez jednostki organizacyjne Powiatu Rypińskiego;
7) przygotowywanie i przeprowadzanie procedury postępowań przetargowych do
130 000,00 zł netto na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rypinie;
8) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę i Wicestarostę.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
Jarosław Pączkowski
Uzasadnienie wyboru:
Jarosław Pączkowski spełnia wymagania formalne do objęcia ww. stanowiska. Posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe i wykształcenie. W ocenie komisji daje wysoką rękojmię prawidłowej realizacji zadań przypisanych do stanowiska.

ODTKlauzula Informacyjna 2.odt (8,57KB)
PDFskan.pdf (908,61KB)
DOCKwestionariusz_kandydata_ 1 1.doc (32,50KB)
PDFkonkurs - Kierownik SSG.pdf (135,05KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego